Det ska badas badkar

Det känns så skönt att kunna säga att det här är våran lägenhet, den är lika mycket båda tvås. I Bergby var det ju trots allt Christoffers lägenhet, fast vi bodde ihop, för det var bara han som stod på kontraktet. Nu står det bådas namn på kontraktet, och det är våran lägenhet tillsammans. Och jag trodde ju inte för allt i världen att jag som 19åring skulle bo i en tvåa hundra mil ifrån min hemort, men så kan det gå ;)

Vi har haft besök ett x antal timmar idag och de är fortfarande kvar, men när de gått ska jag bada baaadkar! Sen blir det läggdags och så får vi se vad morgondagen har att bjuda på. Det var ju inte alltför jobbigt att blogga såhär, men hade vart kul att kunna lägga ut lite bilder också men då måste jag mobilblogga via mms ju. Nåja, det är jättemånga som vill se bilder på lägenheter och det kommer, men jag vill hinna få mer ordning och köpa allt som ska köpas och sätta upp grejer på väggarna innan jag lägger upp bilder. Men vi får se, folk kanske dör av nyfikenhet om jag väntar så länge haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0