Filmkväll med boysen

Trött tjej, tänkte lägga mig klockan nio för att jag var trött och grinig och herr C var ändå så inte hemma. Men så ringde Sebbe precis och fråga om dom skulle köpa chips och sen komma hit och kolla film, så det gjorde vi. Jag, Christoffer, Sebbe och Hägge. Synd bara att vi har så jävla liten soffa (en tvåsitsig, fast man ryms tre om man tränger ihop sig) så Christoffer lära sitta på en köksstol haha. Men min snälla pappa pratade om att han skulle sponsra oss med en ny soffa, så vi ska gå och kika på en här någon dag och höra hur mycket han hade tänkt sig, så får vi lägga till mellanskillnaden ifall vi vill ha nå dyrare :)

Den här filmen såg vi hur som helst, är väl ingen jag skulle slå på själv sådär men har sett nån av dom tidigare och den här var faktiskt helt okej, somnade ju inte trots att jag är jävligt trött ;)



Nu ska jag försöka gnälla till mig lite fotmassage innan jag börjar tänka på sängen :P Får se hur jag lyckas, men har så jävla ont i fötterna efter att ha varit ute och frysit lite, och gått mycket i för dåliga skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0