Humöret kan vända

Tänkte bara slänga in ett blogginlägg och skriva att jag är glaaaad, så man inte tror att jag inte kan vara annat än sur haha.. Men nu börjar det faktiskt bli ordning på saker och ting och då blir ju automatiskt humöret bättre :) Har inte gjort något efter middagen, funderar på att lägga på ett kol eller vänta tills imorgon? Får se vad som händer och sker och vad jag bestämmer mig för. Har som lite svårt att veta vad som egentligen är kvar och kan göras, men får väl leta efter saker att packa ner då haha.

Min kära far var snäll och fyllde på min telefon idag, hade visst bara 5 kronor kvar såg jag efter att jag hade pratat med han. Är så tacksam över att jag har världens bästa familj och släkt som sticker in lite pengar när det behövs, om det så är att fylla på mobilen eller att bidra till mat osv. Och jag vet att de ställer upp vad det än gäller, för pengar är inte allt här i världen men det är mycket när det gäller att klara sig i vardagen. Det är inte alla som har det lika bra som jag! Fast helst av allt skulle jag ju såklart vela ha ett eget jobb, så man kan tjäna sina egna pengar. Men den dagen kommer!


Don't cry over the past, it's gone. Don't stress about the future, it's hasn't arrived
Live in the present and make it beautiful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0