Rubrik

Trökjävla kväll ikväll igen.. Gårkvällen sög, ja skitsnack kan förstöra mycket det. Skit samma.. Är allergisk som ett as idag, det började igårkväll och vill inte ge med sig. Har nog nyst minst 150 gånger idag, utan överdrift.. Har ont i hjärtat av att jag nyst så mycket! Har ingenting att göra ikväll, orkar ingenting och mår allmänt piss. Kollar på Allt för min syster på teve och äter en glass. Ska snart rasta hunden och när filmen är slut tio över tolv så går jag och lägger mig och hoppas på en bättre morgondag. Är helt knäckt ikväll alltså, usch.. Det är såna här gånger som jag längtar bort, eller längtar framåt.

Christoffer färgade håret på mig tidigare idag. Han gjorde det bra och missade ingenting, däremot ser färgen ut som skit?! Alltså det måste vara typ den fulaste hårfärgen jag har haft, det ser så urtvättat ut att det inte är klokt.. Dessutom blev det långt ifrån ljusblont, det blev typ urtvättatbrunt eller hur man ska förklara det, haha. Nåja, jag ska fort som tusan slänga i en mörkare färg, för nu blir jag nog brunett igen när det ändå blev skit av det här. Då får jag ju i alla fall som jag vill :)

Såhär ser det i alla fall ut på färgkartan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0