Så var helgen över

Det vart inte kväller när jag tänkte igår. Vi somnade nog vid halv sex på morgonen haha! Ringde hem Christoffer vid halv tolv och sen tog vi med oss hunden och mötte upp Cicci och gick till henne och var där och pratade. Sen kom fylle-Öberg på cykeln och var där ett tag med oss också :) Vi gick nog hem efter fyra eller vid halv fem på morgonen först, rätt trött men inte sådär dötrött faktiskt! Och efter gårdagen så förstår jag varför det är olagligt att cykla på fyllan hahah, fyfan så vi skratta åt Öberg när han cyklade hem :D Sånt där är ju fan riktigt farligt, det är ju svårt att styra en jäkla cykel när man har druckit. Nä, hjälm är det som gäller i såna fall, om man vill ha huvudet i behåll ;)

Idag har Christoffers mamma och Jari varit här och hälsat på ett par timmar. Är bättre i allergin nu på kvällen men helt bra är det inte, fast det var värre tidigare idag. Det suger att jag är immun mot nässpray, men funderar på att köpa hem det och prova igen? Men jag ska ge fan i att missbruka det som jag har gjort tidigare :P Det är inge kul att vara immun, men har ju varit det några år nu så det kanske har gått över? Om det nu kan göra det. Dessutom har jag en jävla huvudvärk igen.. Om 20 min börjar Gustavsson 3 tr och efter det så kanske det blir sängen? Jag orkar nog inte hålla mig vaken tror jag, i alla fall inte om huvudvärken inte släpper..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0