blablablablabla

Är så jävla arg just nu så det finns inte. Tror jag ska gå och sova ett tag innan jag slår sönder något olämpligt.. Egentligen har jag all anledning till att vara skitglad just nu, så varför kan jag inte bara vara det? Blir så less, för det skiter sig säkert det med så jag har inte tagit ut nå i förskott i alla fall. Får trippa på tå i veckan och vänta helt enkelt. Men kan lova att de blir ett jävla liv om de inte blir som tänkt :P Nu jäklar är jag sur, fast av en helt annan anledning då.. Men det ska nog gå över under dagen!! Eller ja, kvällen.

Fast jag hittade just denna artikel på google som gjorde mig lite lugnare, nuuu fattar jag ju liksom:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0