Trött och sliten

Jag känner mig helt dö ja! Även fast vi inte har gjort nått idag typ? Christoffer är på gymmet och jag har tvättstuga så jag tvättar kläder. C dammsög tidigare och jag har plocka lite och hållt på. Slängde ner en massa av mina kläder i säckar för jag orkar inte börja pula in dom i garderoben där de ändå inte får plats när man ändå så ska flytta snart. Så nu ligger det inte världens jävla klädhög på skrivbordet nå mer! :) Däremot har vi inte ens plats med alla gardiner och sängkläder jag har fått med mig hemifrån, så lite av det ligger i lådor fortfarande. Men som sagt, det är ingen idé att packa upp allt nu.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, vet inte varför jag har fredag i huvudet idag? Vi har i alla fall valt tapeter idag, eller ja jag satt ju igår och skrev ner de jag ville ha och Christoffer tittade igenom böckerna idag. Jag känner mig som ett barn på julafton, att välja tapeter är skitkul :D Var kanske inte helt nöjd för att man blir ju lite begränsad när man bara får två böcker, men med hjälp av lite råd från pappa så har vi nu bestämt tapeter i alla rum.

Nu ska jag snart ner i tvättstugan igen och byta maskiner. Sen kanske jag ska ta hand om våra blommor lite? Tog med mig två blommor hemifrån som ska rensa luften och sa till Christoffer att det här är våra barn så se nu till att dom överlever, jag kommer inte att komma ihåg att vattna dom. Men jag har vattnat dom en gång, och han har inte ens kolla på dom stackarna :( Haha jaja, jag tror jag ska rensa dom lite för sist det gjordes var typ 2009 och det var när han gjorde det haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0