Hemmagjorda köttbullar

Är sjuuukt trött, fastän jag sovit typ nio timmar inatt? Funderar på om jag ska orka göra nå hemmagjorda köttbullar, för helst av allt hade jag velat ta en powernap.. Men jag vet hur det blir då, för då kommer jag inte orka göra det sen. Och det måste göras idag för annars blir köttfärsen dålig.

Igår åt vi tacos, och de va sjukt gott för det var så länge sen! Så Christoffer fråga ifall vi skulle äta de idag igen om vi inte äter köttbullar, men jag vet inte riktigt. Han är iaf och hälsar på Ante på sjukhuset så vet inte riktigt när han kommer hem.

Vovven har knölat in sig bredvid mig i soffan och ligger och glor på datorn hon med:


Jaja, ska väl börja göra köttbullar nu så det blir gjort nån gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0