Arg chey_92

Har packat klart hela mitt rum hos mamma nu, allt ligger nerpackat i kartonger. Lite duktigt sådär! Så har bara byrå, garderob, säng och sängbord kvar i rummet + en massa kartonger då. Idag var det uppstigning hur tidigt som helst, klockan nio vilket var typ sjukt länge sen? Sen har jag fått hjälp av mormor att sy upp gardiner. Gick faktiskt bra, men märks att det var typ fyra år sedan man hade syslöjd :P Sen lagade hon min jackfika för dragkedjan hade släppt.

För typ en timme sen fick jag världens jävla rådamp, men tänkte att jag skulle lugna ner mig och så gjorde jag det, men vettetusan om jag får damp snart igen. Ni vet typ sådär som när en vattenballong spicker? Så känner jag mig nu hehe.. Inte blir det bättre av att jag inte har nå pengar på mobilen, kan inte ens ringa en signal... ELLER att näthelvetet krånglar så jag kan inte skicka nå sms, eller jag kan men dom kommer inte fram. Ta emot kan jag typ inte heller, alla sms kommer typ en gång i timmen eller nått -.- Det var så igår också, tydligen några stycken som har problem med det. Jävligt störande!!


Jag just nu, waiting for the storm to pass? Or at least trying to...



Jag om några minuter? Eller sekunder kanske? haha

HAHA, hag har verkligen sämst humor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0