Nattinlägg blev det då

Har nyss färgat ögonbrynen igen, och vill verkligen färga håret!! Men tänkte dra slingor i det innan Turkiet, sen till hösten/vintern blir det nog mörkt igen. Till min kära pojkväns besvikelse dock ;) Men han vänjer nog sig! Är lite rädd för att jag ångrar mig bara, men får väl se om det blir av. Efter Turkiet kanske mitt hår är ljust och jättefint, så då fortsätter jag ha det så? Vill inte blondera och slita på det nu när det äntligen börjat växa igen. Vill ha långt hår igen! Det har varit så sjukt kort efter att jag var blond.

Hade i alla fall skrivit ett sådär ganska så jätte långt inlägg men så orkade jag helt plötsligt inte publicera det, så tog bort allt och istället lägger jag upp två bilder på min gullebulle från när han var här.



Sen kan jag ju avsluta med att säga att han är rätt söt och jag saknar honom osvosv. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0