Nej men gud nej, jag är inte alls paranoid

Saker som jag är rädd för nu när jag ska åka utomlands (JA, jag är sjukt nojig):

1. Planet störtar
2. Planet blir kapat
3. Att det ska finnas hajar vid stranden
4. Att jag ska bli dränkt av en undervattensström

Vem sa att jag inte var överdriven? Haha ååh, hatar att jag är så sjukligt orolig och nervös av mig.. Det värsta av allt är att jag faktiskt är helt seriös haha :( Det finns säkert mer men det där oroar jag mig för i alla fall. Förmodligen helt i onödan men jag rår inte för det, jag bara är sån. Tror jag ser för mycket på film och dokumentärer om sånt där så det är därför jag är nojig..

Sen hoppas jag att jag har packat med tillräckligt, och inte glömt bort något.. Jaja, jag vet i alla fall att mina tre bikiniunderdelar och fyra överdelar ska räcka en vecka, och det är väl rätt viktigt haha!

Såhär ska vi nog bo:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0