Det närmar sig

Hahah ååhh vilket damp jag är alltså. Envis och just nu eller kanske bara tidigare egentligen, en aning förvirrad jävel men skam den som ger sig. Eller? Jaja, nu är det slutdampat.

Har i alla fall hängt med Idogirl idag och i helgen. Sen har jag tvättat idag och hämtat mammas resväska som vi ska låna. Tyckte den kändes tung som fan och pappa prova också lyfta den men han sa att dom hårda väskorna brukar väga lite. Så öppnade jag den nu och så låg det massa gamla leksaker i den sen min bror var liten haha :D Imorgon ska jag packa det som jag har tvättat i alla fall, usch har verkligen inte mycket kläder att ha med mig känns det som.. Men blir nog grymt ändå!


Grillning igår eftermiddag/kväll med mamma och hundarna. Gick inte så bra, svinkallt för solen bestämde sig för att gå i moln, elden vela inte ta sig, det ville aldrig bli glöd, vart less och grillade i elden, släckte den och for hem haha ;)


Mamma, Peter och hundarna for till Norge idag så träffar inte dom förrän vi kommer hem nästa vecka. Känns lite konstigt att inte ha någon hund att rasta eller vara sällskap åt, men vi åker ju snart så de kunde inte vara hemma. Är lite nervös när min hundo är borta eftersom hon är lite speciell. Eller ganska mycket speciell till och med (ja hon är mongo, men hon är bra ändå ♥).

På onsdag morgon, eller ja vid åttatiden så drar vi iväg. Planet går från Luleå kl 19.30 men vi ska göra en del innan det och på vägen dit. Landar halv ett på natten (halv två turkisk tid). Christoffer skulle till läkaren på torsdag men nu ska han dit på onsdag istället och jag tycker det var jävla bra, för då kan jag prata med han efteråt och höra hur det gick. Som tur är så blir han inte sövd i alla fall utan får bara lokalbedövning, men jag är orolig och hoppas att dom hittar felet nu när dom kollar upp de igen :( Morfar ska operera ögat också när vi är borta, så det hoppas jag också går bra. Tur att pappa har fyllt på min mobil så man kan hålla kontakten med dom här hemma litegrann iaf och få veta vad som händer och sker.

Nu är det snart läggdags! Imorgon ska jag inte sova hela dagen, för jag ska lägga mig tidigt så att jag är trött tidigt eftersom jag ska upp tidigt på onsdag. Mycket tidigt och ingen förstår, mmmbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0