Hårfärgning

Blev lite överdrivet emo efter att jag insåg hur ful färg mitt hår hade, så därför orkade jag inte blogga. Säger vi. Men har mest busat med Ida hela helgen ungefär. Igår promenerade vi till Coop och köpte lite tjockt och hyrde film, och sen gick vi tillbaka och jag fick skavsår på benet, det gör oont. Sen kollade vi i alla fall film typ hela kvällen och snurrade några varv med bilen också. På stan alltså, och runtikring.

Idag köpte jag hårfärg och mamma färgade mitt hår. Eller ja slingade det rättare sagt. Men det var så mörkt i bak så vart lite orangeaktigt på vissa ställen så jag ska slänga i en till färg imorgon. Kul att jag färgar det ljusare fast jag egentligen vill ha mörkare :P Jaja, jag får stå ut tills efter Turkiet, det ska nog gå bra. Imorgon blir det väl lite mörkare än nu för jag slänger på nån ljusblond färg eller nått för att jämna till resultatet. Vi får väl se hur det blir, ärligt så orkar jag inte bry mig så mycket för utväxten blir ändå så äcklig, det är väl egentligen mest därför jag vill vara mörkhårig.


Tadaaa, så ser det ut, ungefär då. Blev svartvit för min cam är lite skum. Och jag var för mongo för att vara med ikväll kände jag, så besparade er det hehe.

Imorgon tänkte jag och mamma dra till skogs och grilla korv. Jättekul att det ska bli regn..... Nåja, får väl se vad som händer och sker. Jag vet vad jag BORDE göra (och borde ha gjort för lääänge sen) så ja, jag måste väl. Önskar att jag hade lite mer självdisciplin :(


Kommentarer
Postat av: ido

är du neger evelina

2011-09-15 @ 16:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0