Arg? Ja. Irriterad? Ja. Damp? Ja.

Idag har jag mått illa, haft huvudvärk, varit yr, velat spy, knappt ätit för jag har inte varit hungrig osv. Jag hade verkligen lust att bara riva ner allting, riva sönder det, stampa på det, spotta på det, förstöra det, bränna det, skriva FUCK IT över hela jävla skiten och lägga mig ner på golvet och skrika "dö för fan" till hela världen, ja ni vet. Eller kanske inte.

Mitt humör har inte varit på topp idag, utan tvärtom. Eller ja, jag har hållt det där dampiga inom mig faktiskt, som tur är. Annars hade nog överstående mycket möjligt ha kunnat inträffa haha, fyfan idag har jag inte varit glad.. Men det har lagt sig nu, och jag ska tvätta bort sminket och kila över till mamma och sova. Och hoppas på att morgondagen är heeelt tvärtemot idag och jag vaknar glad som en lärka (eller nått).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0