Bajsäckeldag


Hehe mogen rubrik. Men idag var ingen bra dag märkte jag.. Snäser åt allt och är allmänt sur och dryg. Eller ja, senaste veckan har jag känt mig allmänt nere bara. Emo, deppig osv. Känner att jag behöver en paus från Gävle, ska bli skönt att komma bort ett par dagar. Bara få ta det lugnt och inte tänka på något. Det behöver jag verkligen, men varför det känns såhär just nu har jag ingen aning om. Känns som höstdepressionerna men det är ju helt fel årstid för det nu! Hur som helst ska det bli skönt att komma iväg, träffa familjen, kompisar och förhoppningsvis åka ut och grilla flera gånger, mys!


Här i huset har vi nyss bakat kladdkaka i brist på annat. Fanns ingenting att se på teven, ingenting att göra eller nått.. Och vi båda är så sjuuukt sugna på en god sallad med salladsdressing. Dregglar typ seriöst när jag tänker på det haha!! Kanske åker och köper lite sallad imorgon och kockar ihop nått. Om inte imorgon så senare i veckan. Typiskt att man (för en gångs skull) ska bli sugen på nått nyttigt när allt är stängt?


Såhäääär typ, alltså förstå hur gott? Typ ledsen att jag inte fick nå sallad idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0