Drömscenariot

Medan alla andra sitter och tittar på hockeyn så sitter jag på tåget med en 15 timmars tågresa framför mig med migrän. Känner riktigt hur jag längtar haha! ;) Stressat idag och det är väl därför jag har migrän, men har tagit både alvedon och alldeles nyss migräntablett så jag hoppas det går över.

Dessutom är det bara sittvagnar och valfri plats fram till Boden då alla andra vagnar kopplas på. Låter som att det kan bli rätt trångt.. Nånå, bara mosa sig in på nån hårig hundplats och se glad ut :) Har nyss lagat mat så ska äta, fylla på min mobil med några kronor, göra iordning mackor och sen bege mig till Malmberget och säga hejdå till mormor och morfar innan jag åker till pappa och är där tills tåget går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0