Inte jättebra söndag

Brynäs förlorade och Joe åkte ut ur Big brother, vilket jag fattade att han skulle göra eftersom Brynäs förlorade. Ville ju såklart att Brynäs skulle vinna, och sen så vill jag så gärna att Amandus skulle åka. Så när det ena gick snett så visste jag att det andra också skulle göra det haha! Hittills har både Jessica, Sipan, Jimmy, Hanna R och Marcel åkt när jag hoppats på det men nån gång så ska ju turen vända ;) Likaså i hockeyn haha..

Nåja, inte gråta över spilld mjölk. Bara kasst att jag sitter på tåget på tisdag när hockeyn kanske avgörs? Men jag får väl leva med det helt enkelt.. Nu ska jag snart hoppa i duschen och tvätta håret och sen skutta i säng och ladda inför klippningen imorgon och sen en sväng på stan med mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0