Lördagen

Igår var vi hos Tomas (grannen) en sväng och sen blev det att äta mat hemma. Tomas kom över hit lite senare och så skulle vi åka iväg och köpa nå gott till kvällen när Thomas (från Hedesunda) också kom hit. Så vi alla fyra såg Gladiatorerna här och sen efter det for vi ut och åkte bil :) Vid halv ett släppte vi av Thomas som skulle åka hemåt men vi fortsatte att snurra runt i stan med grannen sen. Var hemma till tre och då satte vi oss vid datorn en sväng innan vi la oss typ en halvtimme senare. Sjukt trött var man då! Helst med tanke på att vi bara sovit lite mer än fyra timmar natten mot lördag :P

Vaknade upp idag med en jävla migrän, förmodligen för att jag sovit så hårt. Var upp till vid två tror jag, då gick jag och la mig igen. Vaknade tio i sex och ingen var hemma, för C var tydligen hos grannen och kollade hockey. Han kom över typ direkt för matchen var slut, och då hämtade vi upp Martin som kom från en kryssning, och sen blev det handla lite snabbt innan vi åkte hem.

Nu lagar Christoffer mat, alldeles för sent egentligen men jag har som sagt sovit bort migränen. Har lite ångest över det som att det här är sista lediga dagen för oss båda innan man åker norröver :( Men har man migrän så har man ju de... Går inte att göra nå åt direkt. Hjärtat har diskat och senare ikväll blir det BB och massa mys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0