Redan fredag

Eftersom att Brynäs vann SM-guld igår så drog vi iväg till stan en sväng för att kolla på folk efter matchen. Vi åkte dock aldrig mitt på stan för det var sån sinnessjuk kö, har fan aldrig sett så mycket bilar. Från American Takeaway till GDG-macken var det kö. Har aldrig sett så mycket folk i stan haha... Skulle vi ha ställt oss i kön så skulle det förmodligen tagit minst en halvtimme att komma från norr till söder. Vi var väl ute typ en timme sen åkte vi hem, och Henke sov här eftersom han har praktik på samma ställe som Christoffer är.

Imorse när jag vakna så kollade jag ut och såg massa regn, sen vid närmare titt såg jag att det var snöblandat regn.. Bläää! Det ska tydligen fortsätta enda till imorgon, sen blir det uppehåll och så kommer det på söndag igen. Fast just nu är det inte snöblandat regn, utan det är bara snö.. Hoppas verkligen inte att det kommer så mycket så det ligger kvar, eller att det fryser på för vi har ju sommardäck på bilen..

Har ingen aning om vad det blir att göra idag, Christoffer slutar kl 14 på fredagar men vet inte om han skulle vara kvar och skruva sin egen bil. Jag ska i alla fall rasta hunden i snökaoset nu igen, och sen kolla på gårdagens BB-avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0