Sjukligt trött

Efter att Christoffer slutade idag så var han väl hemma strax före sex nån gång, så vi käkade middag och satte oss sen i bilen och rullade söderut mot Uppsala. Christoffer bytte bort sin bil idag så numera rullar dyxen i Åkersberga. Kände mig fan sjukt vemodig och stod där med en klump i halsen när jag såg fina dyxen rulla iväg för allra sista gången :( Älskade verkligen den bilen, men tror jag är kär på nytt igen så det ska nog gå över. Lika att byta bort den när man fortfarande får något för den, den hade ju just passerat 30 000 mil så det var på tiden. Tar säkert ett tag att vänja sig vid att 940:in inte står på parkeringen mer, men vi är ju inte bil-lösa i alla fall. Jag är inte så brydd om vad jag åker i, mitt enda krav är att det ska vara en kombi så hunden får plats någonstans. Och givetvis får den inte vara ful eller ha en ful färg. Typ orangemetallic eller nått, vem vill åka i en sån bil? Hehe. ;)

Vi kom nyss hem så Christoffer står i duschen eftersom han inte hann duscha efter jobbet, sen blir det läggdags. Imorgon kanske jag äntligen får ett par nya tygskor som jag väntat på i flera dagar?! Har tänkt åka både måndag, tisdag och idag men det har blivit så sent så vi har inte hunnit, och idag hade vi ju andra planer. Men imorgon kanske!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0