Frisk igen

Då är jag väl i princip frisk igen.. Vart ju hur allergisk som helst efter att Christoffer dammsugade i söndags. Somnade tidigt, var helt utslagen. Trodde jag skulle vara bättre på måndagen, men det var inte mycket, så det blev en tidig kväll då också. Gjorde av med fem paket näsdukar på typ tolv timmar så nej, jag mådde inte skitbra. Igår var det bättre men jag mådde fortfarande dåligt. Men idag är det äntligen bra! :) Skönt att känna sig som en människa igen. Min näsa mår dock inte lika bra, den är helt sårig under efter alla näsdukar haha.
 

En bild på mormors blommor i brist på annat, fotade lite när jag var där uppe!
 
De senaste dagarna har det alltså inte hänt så mycket eftersom jag inte har mått nå bra. Christoffer står i duschen just nu, jag har klippt klorna på hunden och lite senare ska vi åka och handla mjölk och pålägg. Vi hade ju tänkt kolla film i söndags men jag mådde ju så dåligt då, så kanske ikväll? Men misstänker att Christoffer inte orkar, han är ju alltid så trött om kvällarna när han har jobbat. I och för sig är jag också det, brukar bli läggdags strax efter elva, har kommit in i en bra rytm :) Dock blev det lite väl sent igår (vid ett) så jag sov rätt länge, så gissar att jag inte är trött i "vanlig" tid ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0