Nytt i sovrummet

Det mesta i sovrummet går i vita detaljer, dock inte allt som jag hade önskat. Har haft ett par blommor i fönstret utan några fina krukor, så köpte två stycken idag. Vita såklart, med citat på. Citaten i sig är jag inte så jättebrydd om (de var väl inte direkt nå vinnarcitat haha) men de är fina i alla fall! Planterade om blommorna när jag bytte krukor och det är första gången jag gör det, så jag förlåter dem om de dör.


Krukor med citat, 20 kr/styck på Dollar store
 
Det blev även en liten vit hylla som Christoffer tyckte vi kunde sätta upp i vardagsrummet, och det ska vi göra. Har även tjatat på att vi måste få upp den stora tavlan i vardagsrummet och nyckelskåpet i hallen. Det kommer typ aldrig ske haha.. Jag tycker det är kul med nytt men hatar att sätta upp saker för jag är så rädd att det ska bli snett. Då börjar jag typ grina av frustration. Ett vattenpass skulle inte sitta fel, men jag hatar speciellt när saker ska sättas upp med två skruvar, huuur ska man kunna få ihop det så det blir bra? Hojja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0