Onsdag idag, ja

Igår var Christoffer ledig och jag fick rikskuponger av mormor när jag var i Gällivare så vi bestämde oss för att gå ut och äta för dom igår :) Det satt fint i kistan med mat, och senare blev det en tur i skogen med hunden. Varmt och myggigt. På kvällen bakade vi chokladbollar och sen blev det läggdags.



Idag blir det tacogratäng till middag, vill redan börja med det haha. Men lär vänta nån timme.. Christoffer har träningsmatch både idag och imorgon, mindre kul för min del. Jag vill ut i skogen och plocka blåbär så jag kan baka paj, fanns hur mycket blåbär som helst i skogen där vi var igår. Vi tänkte åka idag men C kom på igårkväll att han hade träningsmatch så då hinns det nog inte med. Antar jag får ta det till helgen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0