Onsdag på hemmaplan

Bilen fungerar igen, och det kostade inte skjortan och halva armen. Solen lyser ute och det är varmt. Jag har sovit så gott i min egna säng att jag vaknade upp med migrän, men vad gör det när man har fått sova så skönt?
 
Vaknade för en timme sen och klev upp, får hoppas att huvudvärken ger med sig för det har den inte gjort än. Mår lite illa men tror det är för att jag är hungrig, vi åt så sent igår så man gick ju och la sig bara en stund efter och då vaknar man ju hungrig. Ska äta lite frukost och sen ta en promenad med Nova i finvädret. Efter det får jag se, men det kanske blir att åka och handla lite idag. Vi var en sväng igår och köpte så vi har middag i två dagar, men det är ju skönt att handla allt på en gång också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0