Söndag idag

Igår blev det filmkväll, vi kollade på American Pie Reunion, och den var rätt bra haha. Man fick skratta i alla fall! Filmen var slut klockan ett och typ en timme senare for vi till Maxparkeringen och pratade med Henke. Sen hem och sov, somnade nog vid fyra. Var heeelt dö, med tanke på att jag varit trött sen klockan sju så var det rätt skönt att få lägga sig i sängen äntligen :)

Idag hade jag fullt upp med att försöka väcka Christoffer, han är som vanligt helt dö. Tror jag fick upp honom vid ett och då käkade vi frukost. Sen har vi skrivit handlingslista och planerat vad vi ska äta de kommande dagarna, lika "roligt" varje gång. Så tråkigt att handla, när man handlar typ samma saker hela tiden.


Renbäddat i sängen! Och våran tillfälliga "mörkläggare" i fönstret är nedtagen. Måste införskaffa en rullgardin...

Christoffer har dammsugat tidigare och jag har bäddat rent i sängen. Senare blir det att åka och handla, så får se vad det blir till middag idag. Söndagar är alltid tråkiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0