Torsdag idag

Tänkte börja inlägget med att visa att mina blommor verkar ha överlevt!
 

Till vänster är i tisdags när jag kom hem, den till höger är igår efter att den fått lite vatten!

Idag har Christoffer varit ledig, så vi har hunnit handla på dagen, sen har vi mest bara latat oss. Eller vi har hjälpts åt att diska, sen ätit middag. Christoffer har träning klockan sju så han har åkt iväg till Max för ett tag sen för dom skulle dricka kaffe innan. Så jag är väl hemma ensam till typ vid nio. Har lite huvudvärk så ska lägga mig på soffan och titta på teve en stund. Sen ska jag diska middagsdisken, och kanske packa upp resväskan och sortera lite tvätt? Så får man ju nånting vettigt gjort ikväll :)


Tidigare idag, Christoffer kollar bilar på Blocket och Nova tittar på OS haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0