Då var flyttpackandet igång

Vi har tömt alla skåp och lådor i köket och bara lämnat kvar det allra nödvändigaste. Så hela köket är i princip klart tills vidare, förutom att vi har grejer uppe på väggen men tänkte låta det vara så ett par veckor till iaf :) Sen har jag tömt allt oviktigt i badrummet och nu ska vi börja lite smått i förvaringsrummet. Känns skönt att man redan har kommit igång. Jag åker ju nästa vecka och Chrisoffer i januari. Lägenheten ska ju vara tömt först sista mars men vi vill ha allt packat och klart tills C åker. För då blir ju lägenheten tom ett par veckor, och sen kommer vi bara hit för att tömma och städa den, och då vill man ju att allt ska vara klart att bara bäras ut. 

Det här är allt som finns kvar i skåpen, plus några kastruller då.


Tio lådor har vi packat ikväll/inatt! Duktigt av oss :)

Jag är alltid som effektivast på natten, visste att jag skulle packa på nätterna haha. Nu är det bara lite hundgrejer som ska ner och så rastar vi hunden innan vi lägger oss. Imorgon ska vi köpa sopsäckar och vara till återvinningen med saker. Det blir bra fart på oss när vi väl sätter igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0