Ett par samtal, tvättstuga och mat på Olles

Idag kom dagen vi längtat till. Inte jättemycket klokare är vi, men det blir vi nog imorgon :) Lägenheten är nu uppsagd, kändes konstigt men ändå bra. Ett par samtal har vi ringt, och imorgon ringer vi några till. Christoffer har fyllt i papper (eller ja, på datorn haha!) och jag känner att jag kan börja smälta allt. Även om det ännu känns overkligt. Kommer nog inte landa i det här riktigt förrän man har ny lägenhet. Och det lär nog dröja.

Vi firade alltihopa med att gå på Olearys och käka :) Fytusan vad gott det var, vi satt nog där i två timmar och var proppmätta. Beställde in efterrätt också som vi delade på, och den var fasen äckligt god :) På hemvägen blev det rally för att jag höll på att kissa på mig. Har tvättat typ hela dagen så fixade med tvätten och pratade i telefon som har ringt konstant i flera dagar. Christoffer har haft träning och kom nyss hem. Vi ska titta på Pengarna på bordet och så skulle han nog göra SSG:n. Sen blir det nog säkert läggdags :) Nu ska jag ner i tvättstugan igen i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0