Julklappar, nässpray och hockey

Idag har vi varit och letat julklappar, dock utan framgång. Handlat, touchat en snödriva med bilen, hämtat ut beställda grejer till bilen och sen hemma först vid fem. Middag och sedan hockey hos Tomas. Sen har kvällen spenderats med Jesper och Emma, haha fyfan så vi har skrattat :D Mest åt Nova som också var med dit. Riktigt roligt kan man ha ibland!

Kom hem för snart en timme sen, är allergisk och har ont i huvudet. Fick bli medicin och en migräntablett, och nu ska jag titta de 20 minuter jag har kvar av ett PH-avsnitt innan jag går och lägger mig. Grymt trött, men det är för att jag är allergisk.
 
Idag köpte jag den billigaste avsvällande nässpray som jag kunde hitta, eftersom min medicin hjälper mig ganska bra, men jag är alltid svullen i näsan, även de dagar jag känner mig "frisk", så jag ville prova om nått kunde hjälpa mot de. Och sen så de dagar jag är allergisk kan jag inte ens andas genom näsan. Eftersom jag har varit immun mot nässpray så har jag inte provat det på fem år. Provade efter jag hade köpt det och kan bara säga att så tyst och lätt har jag inte kunnat andas genom näsan de senaste sex åren!! :) Helt sjukt, och idag kände jag att näsan ändå inte var nå svullen, fast den uppenbarligen var det för det är den ju alltid. Hoppas verkligen att detta ska hjälpa, så slipper jag snarka ihjäl mig på nätterna för att jag inte kan andas genom näsan, och så kanske jag är utvilad när jag vaknar också. Annars ska jag leta vidare, eller se om jag kan få nå receptbelagd nässpray som ska hjälpa.


Nässprayen som jag köpte, och en grymt nöjd hund hemma hos Emma som fått ett ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0