Måndag igår

Igår blev det tidig uppstigning för att dammsuga, vädra och ordna lite hemma. Nån timme senare kom mormor, morfar och morbror och hälsade på. Vi fikade och pratade innan vi åkte ut och blev bjudna på mat :) Vid halv fyratiden åkte dom tillbaka mot Stockholm. Jättekul att fler i släkten från se hur man bor tycker jag! Fick även bland annat våra två första små tomtar ;)

Har ju sett fram emot länge att de ska komma, och så är det alltid när nån ska komma, så efter de åkt känner jag alltid typ att livet är över och det inte finns nå att se fram emot längre haha!! Brukar dock gå över till dagen efter ;) På kvällen efter C's träning skulle vi hjälpa Mia med en bil, som stod i Ockelbo och inte startade som skulle köras till Kilafors. Vi kom dock inte längre än till Ockelbo för bilen vägrade starta, så fick åka hem efter att grabbarna kämpat nån timme med att försöka få igång den.


Det var kallt vill jag lova! Satt i bilen och frös, kan inte tänka mig hur mycket dom ute frös..

Kom hem nån gång före två om jag inte minns fel? Slog igång Pengarna på bordet och myste ner oss under täcket i soffan och drack saft. Sjukt trötta båda två, vi satt bara och önskade att programmet skulle sluta de 20 sista minuterna haha. Somnade nog innan jag hann få ner huvudet på kudden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0