Migrän

Igår blev det en tidig kväll för mig. Värmde på köttsoppan vid sextiden och försökte mig på att göra klimp till den, vilket jag faktiskt lyckades med! Sen smög sig huvudvärken på och när Christoffer åkte till Valbo så sov jag på soffan en och en halv timme. Tror han var tillbaka efter nio eller vad det var, då tog vi en dusch och sen satt jag vaken i kanske en halvtimme innan jag gick och la mig. Hade sån jävla jobbig migrän så det var inte sant...



Hoppas att huvudvärken/migränen håller sig borta dagen idag, annars blir jag grinig. Ska nog gå till läkaren och kolla upp vad det är för fel. Går sällan en dag utan att jag äter ett par huvudvärkstabletter. Inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0