Nytt sen förra veckan

Förra veckan fixade jag och donade lite i lägenheten men la aldrig upp några bilder som jag hade tänkt. Så slänger upp två stycken nu! Orkar inte fota väggen i sovrummet som byrån står mot för jag är inte nöjd med hur den ser ut, även om jag fixade om lite där då också... Får se vad jag ska göra åt det senare!

Men det blev i alla fall bild på de nya gardinerna i sovrummet, men jag fotade på eftermiddagen så därför är bilden så grynig. Sen i vardagsrummet så bytte jag ut den ena tavlan (likadan som den som hänger bredvid) och satte upp "lycka" där istället. Blev faktiskt fint!



Nu ska jag se om det finns nå annat att pyssla med här hemma. Det kliar i fingrarna men det är svårt att göra något när det verkligen inte finns nått att göra haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0