pissdag!!!

Trodde att idag skulle bli bättre än igår i alla fall (eller ja, jag var övertygad om det) för jag var på så sjukt dåligt humör igår. Men är det bättre idag då? Nej verkligen inte. Och när de inte kan bli annat än bättre så får jag ju såklart migrån och skitont i nacken. Kul. Har hämtat ut väggorden som jag köpte på tradera och satte nyss upp dom, det blev fint men tror det vart lite snett men det är ju sånt man skiter i. Syns inte om man inte kollar lika noga som jag gör, alltså granskar varenda millimeter. Lägger nog upp en bild på det sen skulle jag tro!

Jaja, ligger i sängen nu iaf eftersom jag är så jäkla sur. Somnar väl om jag har tur och vaknar lite senare. Kanske på bättre humör då? Nej tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0