Promenad och en sväng på stan



Idag tog vi en långpromenad med hunden på morgonen, och sen så tog vi bussen in till stan. Där gjorde vi lite ärenden innan vi gick till Buddys och åt middag :) Jag åt falafel och den var riktigt god där! Vissa kan verkligen inte göra det.. Men där smakade det bra! När vi hade ätit så gick vi runt i affärer och glodde lite, fönstershoppade mest men det slutade med att jag blev ett par löpartights rikare och Christoffer köpte ett blad till sin ena innebandyklubba.



Funderar på om jag ska behålla de här eller inte, fanns inte i min storlek så fick ta en mindre men jag får på mig dom, dock är dom en aning tajta över rumpan men den kanske blir lite mindre när man rör på sig och då sitter dom bättre om ett tag ;) Så jag tror ändå att jag ska behålla dom, men jag får se för jag har inte riktigt bestämt mig ännu.

Nu ska jag nog titta på Biggest loser Sverige, och kanske göra en kopp te till det. Sen blir det att kolla på dagens avsnitt av norska PH och efter det har jag ingen aning. Då kanske det börjar bli läggdags..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0