Fredag var det

Christoffer har dragit iväg på träning för ett tag sen och sen när han kommer tillbaka så ska vi åka till Fjällbacken och köpa bröd och mjölk och kanske nå godis, sen blir det nog bara att vara hemma som det ser ut nu i alla fall. Hade velat se Water for elephants så vi får väl se om det blir av :)

Har nyss suttit och räknat ihop vad vi kommer ha i räkningar denna månad, på ett ungefär. Även hur mycket pengar som jag och C kommer att få. Gör detta varje månad, räknar alltid på ett ungefär för att man ska veta. Det är inte för att jag tycker att det är kul direkt, men de som känner mig vet att jag alltid vill ha koll på allt, och i den här familjen vill jag lova att det är jag som har koll på pengarna haha! Min käre pojkvän är ganska så tvärtemot mig, men jag försöker få han att ändra sig och det går bra! Det är ju inte för intet som jag kallas för budgetministern! ;)

 
Bild från google, kanske inte riktigt såna höga siffror som jag räknar med haha!!


Värmen har inte funkat idag och Christoffer ringde vid halv fyra och frågade vad det var för fel, men de har tydligen haft problem med det idag men har känt nu på elementen att de börjar bli lite varmare iaf. Ska göra varm oboy nu tror jag, sitter under en filt och huttrar, fytusan vad kallt det är inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0