Årsresumé 2011 i korta drag + bilder

JANUARI
- Började gå på inskolning hos tandläkaren för min tandläkarskräck
- Fyllde 19 år, fick min fina gästrikering
- Kämpade med att hålla mig nyttig
- Kom på att jag är allergisk mot dun, tog bort min dunkudde och mådde prima
- Åkte fram och tillbaka till Gävle hela tiden, Christoffer hade nyss flyttat hemifrån


FEBRUARI
- Var fortfarande på inskolning hos tandläkaren
- Beställde min balklänning
- Hade ångest och stressade över skolan
- Tävlade med vovvsi! Första och enda tävlingen detta år blev det...
- Såg ett stjärnfall för första gången i mitt liv!! haha
- Såg en luftballong (hehe)


MARS
- Gjorde riskettan
- Var på krogen i Gävle första gången
- Beställde en klänning till studenten
- Gick fortfarande hur ofta som helst hos tandläkaren
- Höll fortfarande på med Viktväktarna lite halvhjärtat


APRIL
- Årets första grillning ute på klubben
- Var till optikern och valde nya glasögon
- Det var vååår i Bergby när jag var där, sprang ute utan jacka och allt
- Lagade ett hål, eller ja flera, för första gången sen jag började gå på inskolning


MAJ
- Mösspåtagning!!
- Christoffer fyllde 20 år
- Betygen lades, och jag slapp noja över det
- Blev klar med allt i skolan, fick sommarlov
- Träffade Filip Hammar och Fredrik Wikingsson på tåget
- Var på skolresa i..håll i er nu....Killinge, HAHA!


JUNI
- Gick på studentbalen
- Tog studenten
- Åkte ner till Gävle för att vara där hela sommaren
- Christoffers nya bil blev stulen (medan jag var hemma...)
- Var på Majkens begravning med Christoffer


JULI
- Köpt en ny bil, fina dyxen! hehe. Svensson-varning på oss
- Var på Sommarkväll i Gävle varje onsdag hela julimånad
- Promenerade till Norrsundet och tillbaka med Anna och hundarna
- Blonderade håret på Christoffer och färgade Henke svarthårig, blev tvingad.. haha!
- Tittade på agilitytävling i Skutskär


AUGUSTI
- Jag och Christoffer blev kvar på perrongen i Långsele när vi skulle till Gällivare
- Tittade på mammas nya lägenhet
- Åkte till Norge med Christoffer, till mormor och morfar som var i stugan
- Flyttrensade och städade i princip hela tiden


SEPTEMBER
- Åkte till Turkiet
- Mamma flyttade till en mindre lägenhet
- Jag och Nova flyttade till Gävle


OKTOBER
- Fick veta att vi var tvungna att flytta från lägenheten senast 31 december några dagar efter att pappa tapetserat om åt oss.. Har fortfarande ångest för att han åkte så långt och stressade och satte upp tapeter för ingenting..
- Var och tittade på en ny lägenheten, en tvåa i Bomhus, som vi sedan tog
- Fick välja tapeter till alla rum i lägenheten, och skrev på kontrakt och skulle få flytta in 1/11-11
- Började flyttpacka igen
- Fick flytta in tidigare, så 28 oktober fick vi nyckeln till nya lägenheten
- Dagen efter det, 29 oktober, hade jag och Christoffer tre år tillsammans


NOVEMBER
- Började få ordning i lägenheten, lite i alla fall
- Köpte en ny soffa och shoppade lös på Ikea!
- Pappa köpte biljetter åt oss till Idol när det var i Gävle
- Jag och Christoffer tatuerade oss
- Jag julpyntade i lägenheten


DECEMBER
- Försökte få mer ordning i lägenheten och köpte lite mer nytt
- Åkte upp till Gällivare
- Firade jul hos mormor och morfar som vanligt
- Spenderade nyårsafton hemma med Christoffer och Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0