Dagens rubrik

Puuuh, nu är jag trött! Har ont i magen och nästan som halsbränna :( Men trots det så har jag diskat, packat upp väskan jag hade med till Gällivare, rensat gamla papper och post i köket och lagt det i bokhyllan, och sen har jag tagit ut alla sängkläder/gardiner/handdukar osv ur garderoben och sorterat om det och vikt in på nytt :)

Idag blir det sen middag, om det nu ens blir nån eller om det bara blir nån enkel mat, men hade så ont i magen idag så vi åt inte frukost förrän vid halv fyratiden så man har ju inte direkt varit hungrig tidigare. Blir säkert bara nå enkel eftersom det är så sent. Väntar i alla fall på att Christoffer ska komma hem för han har varit och bowlat, vågade inte följa med ifall jag skulle få ont i magen och det var nog tur att jag inte följde för jag har haft ooont för ett tag sen. Blä, hoppas det har gått över till imorgon..

Kommentarer
Postat av: mommo

Du har säkert fått magkatarr kolla på internätt vad du skall åta kram

2012-01-13 @ 10:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0