Dags att städa lite

Har inte gjort ett dyft sedan jag var ute och sprang, förutom att göra en smoothie, duscha och nu på kvällen ätit mackor med Jesper som kom förbi en sväng. Har tagit en powernap från typ halv sex till klockan sju också, fortfarande helt jäkla stel i kroppen.

Christoffer är i Hedesunda och fixar bilen, vi har ju körförbud på den imorgon så han fixar det som ska göras innan ombesiktningen, fast han hade tydligen köpt fel grejer så vet inte om allt är fixat. Växellådan höll dom iaf på att byta när jag ringde, så jag hoppas att det har gått bra :) Får se när han kommer hem.. Blev aldrig Ikea eller nå idag, tycker det är viktigare att han får i ordning bilen, han har ju varit borta hela dagen och hållt på med den. Funderar i alla fall på att gå och lägga mig snart, känner mig lite trött för en gångs skull. Men först ska jag städa på toan i brist på annat! Det behövs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0