En hel kundvagn på Ikea

Är ganska nyss hemkomna från Ikea där vi spenderade nästan tre timmar idag ;) Fick presentkort av morbror till jul/min födelsedag och har använt en del av det. Har dock nästan 250 kr kvar att använda framöver också. Med oss hem fick vi i alla fall:

Sängkläder x 2
Ett par gardiner till köket
Tre gardiner till vardagsrummet
Sex nya glas (Nova hade sönder två stycken innan jul så vi hade bara fyra kvar)
Fyra svarta muggar
En stor vit mugg
En soptunna
Fyra bordsunderlägg
Tre mjukisdjur till Nova (bara 70 kr sammanlagt!)
Två glas-skålar
Salt/peppar-kar
Brödkavel
Värmeljus
Slickepott
Två pärmar
Två små lådor



Jag tror att det var allt, jäklar vad mycket kul man kan hitta! Och allra roligast är det ju att kunna plocka på sig utan att egentligen bry sig om vad det kostar. Fast jag får helt ärligt lite ångest när jag handlar för presentkort, för på nå sätt vill jag spara dom så länge som möjligt. Men å andra sidan, till vilken nytta då? Allt vi har köpt är ju bra att ha, och jag ångrar mig inte när jag väl har det hemma i alla fall :D


Det blev lite bättre ordning i bokhyllan när pärmarna och lådorna hittade dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0