Nattliga tankar

Idag har vi inte gjort många knop eller.. För det första så avled jag nästan när jag vaknade och kände att bajs-Korsnäs-lukten fortfarande var kvar... Kul! Den var inte lika hemsk som igår men nästan hehe. Men jag har iaf promenerat med vovven och tagit hand om disken, det är väl det enda. Christoffer har haft match och sen har han varit och handlat dammsugarpåsar och lite annat. Imorgon blir det nog att storhandla skulle jag tro, annars blir det senare i veckan.

Nu vet jag inte om jag ska skutta i säng eller vad jag ska göra, fick en jobbig känsla i magen nu. Ingen aning om varför.. Men så kan det vara ibland! Ska ta tag i löpningen igen nu, har inte sprungit sen jag trillade för det har varit så grymt halt, men nu är det inte likadant längre så jag ska nog göra ett försök, frågan är om jag vågar ta hunden med mig haha ;) Det återstår att se.


Never apologize for what you feel, it's like saying sorry for being real


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0