Nattuggla?

Ikväll har jag och herrn varit riktigt duktiga! :D Förstår inte varför jag får all denna energi på kvällen? Först kom jag på att jag skulle skölja upp de nya sängkläderna och bädda rent i sängen, klockan var halv nio när jag kom på det. Sen tvättade jag de nya gardinerna så jag kunde hänga upp de blöta (så slipper man stryka dom) i sovrummet och sen har vi bara fortsatt. Sorterat tvätt, vikt in kläder, diskat, rengjort spisen, plockat undan lite småsaker, "slängt om" tavlor på väggarna, bytt plats på lite bordslampor och sånt i sovrummet. Ja gud vet allt vi har hunnit med ikväll! Men nöjd kan man ju känna sig i alla fall.

Jag tänkte fota lite av det imorgon tror jag :) C kokade kaffe och så har vi fikat efter att vi var klara och efter det tog jag en dusch. Nu är jag heeelt slut, men tänkte slå på ett avsnitt PH och sen krypa ner i en renbäddad säng med världens bästa sällskap Det ska bli hur skönt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0