Nu blir det håkkikväll!!


Mamis hundooo för några dagar sedan
 

Idag tog vi en promenad i snöovädret hem till mamma för att rasta hennes hund när hon jobbar. Vi var där ett tag och knatade sen hemåt till pappa. Åt mat och sen åkte vi iväg och hälsade på mormor och morfar. Var egentligen meningen att jag skulle på styrelsemöte (främst för att jag ville träffa tjejorna) och uppdatera mig lite, men jag åkte aldrig dit. Fast det kanske var lika bra, såg på facebook att någons bil satt fast så dom kunde inte börja mötet i tid, och jag hade ändå inte kunnat vara där så länge ;)

Har i alla fall degat framför datorn sen vi kom hem typ, suttit och kollat på dåligt redigerade bilder på google och pratat. Ja, ibland kan det vara kul det också haha! :) Nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det chips, loka och hockey för hela slanten vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0