PH och dreggel, haha?

Har börjat följa norska Paradise hotel på tv6play, har ju gått ett antal avsnitt men jag håller på att kolla ikapp alla nu, fast jag har 20 avsnitt kvar innan jag är där så det dröjer nog ett tag ;)

Är heeeelt sinnessjukt sugen på morötter och dipp idag, alltså det är nå äckligt vad jag dregglar efter det! Så råkade jag se att Tempo har erbjudande på morötter i veckan, bara 4 kr/kg så ska dit imorgon och köpa hem ett par kilo och lite dipp kanske hehe? Så kan jag gotta i mig det istället för att sitta och dreggla. Är ju bara bra att man inte är sugen på godis, för morötter är så mycket nyttigare :D Kanske lite värre med dippen, men ändå inte i närheten av chips och godis!


Bild från google, gjorde ju saken bättre att jag googlade det också haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0