Skitdag

Vaknade i skaplig tid idag och åt frukost och surrade lite. Vi var och promenerade med hunden en sväng sen, och jag blir så jävla irriterad på folk som låter sina hundar vara lösa när de inte lyssnar och springer fram till andra hundar... Nåja, kom hem och satt vid datorn och lite sånt, sen lagade vi mat. Åt kött och potatisgratäng idag, det satt bra!

Har haft huvudvärk hela jäkla dagen, har tagit två stycken en grams-alvedon och sovit en halvtimme men det funkar inte. Gjorde en smoothie nu och tänkte att en vitaminchock kanske skulle hjälpa men jag fick bara ont i magen. Så nu ger jag upp, går och lägger mig och får väl se när jag vaknar inatt och inte kan somna om, men förmodligen när Christoffer bestämmer sig för att gå och lägga sig..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Har du inte lärt dig? BAMYL KOFFEIN!!!!

2012-01-25 @ 16:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0