Städat klart

Jag har städat, rensat ena garderoben och klädkammaren, diskat, lagat mat, ätit och badat hunden. Nu är jag trött, eller ja det har jag väl varit hela dagen mer eller mindre ;) Men jag har hunnit med allt jag ska, plus lite till! Det är duktigt. Har lust att göra ännu mer men det finns ingenting kvar nu haha.. Förutom att vika in kläder och det ska jag göra när jag har bloggat klart.

Sen blir det nog teve fram till klockan elva, då kanske jag tar ett bad bara sådär för att? Kändes lite lockande. Det är för tidigt att gå och lägga sig, även om jag inte hade sagt nej till det. Men jag kommer vakna när Christoffer kommer hem och då kan jag förmodligen inte somna om igen. Han håller på med bilen idag igen men det gick inte så bra så har ingen aning om när han kommer hem igen. Igår var han borta till typ ett på natten tror jag det var, och nu har han varit borta sen tolv idag. Hoppas bara att den är klar när han kommer hem så vi kan ombesikta den imorgon..

Avslutar med en bild på mina naglar, provade mitt nya krackelerade nagellack som jag fick i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0