Snart läggdags

Kollar de sista minuterna på avsnitt 18 av norska Paradise hotel och sen blir det sängen. Eller vovven ska rastas först såklart. Imorgon ska vi på banken, AF, en bilfirma och kanske på stan och fönstershoppa lite en sväng om vi orkar? Vi tänkte försöka satsa på tjugo över tio-bussen så det lär bli läggdags snart om man ska orka upp tidigt. Plus att jag lär duscha kom jag på nu, så lär väl upp typ i åtta-tiden...

Igår offrade jag mig och satt vaken typ 50 min för då skulle C lägga sig, så vi la oss i ett-tiden men låg och pratade fram till fem tror jag klockan hann bli? Det är så jäkla skönt att bara surra och surra och låta tiden gå ibland :) Men nej, nu har jag inte tid att vara vaken längre. Några minuter kvar på PH, sen hundrastning och snutta kudden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0