Lördag

Christoffer kom hem vid ett-tiden igår har jag för mig, sen åkte han och Thomas till Max fram och tillbaka, sen blev det nån film på teve fast Thomas somnade och Christoffer satte sig vid datorn. Så just efter halv fyra skuttade jag i säng, hade svårt att somna men jag lyckades. Kvart i fem fick jag sällskap i alla fall.

Idag var det den mysigaste morgonen på länge, bara för att liksom. Och sen vaknade jag upp till en nyrastad hund, undra om de finns nå bättre än att slippa gå ut och frysa det första man gör på morgonen? Chrisoffer är uppe före mig nästan varje dag nu för tiden, hur nu det kommer sig ;) Men bara nästan, glöm inte läsa att det ordet hehe. Nu är iaf han och hunden hos Jesper, sen ska C till Hedesunda och kolla vad det är för fel på bilen. Och eftersom han är så seg och inte har kommit iväg dit ännu så antar jag att jag blir ensam hemma ikväll, tråååkigt :( Jag som ville ha sällskap när jag skulle kolla på Gladiatorerna.. Såg inte förra veckan för då var jag i Skutskär, men det är verkligen nostalgi över det hela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0