Onsdag och sådär

Har vaknat ungefär fem gånger inatt/imorse och den sjätte gången klev jag upp. Som tur var hade jag inte svårt att somna om när jag vaknade, och jag var rätt utvilad när jag klev upp och hade sovit tretton timmar ungefär. Sov länge för jag hade ju såklart huvudvärk när jag vaknade upp tredje gången under natten och det ville inte gå över förrän vid tolvtiden idag. Så jag klev upp och hoppade in i duschen, rastade hunden och åt frukost/lunch.

Vid fyratiden tror jag det var så sov jag ett tag för huvudvärken kom tillbaka såklart! Sov väl en halvtimme tror jag? Sen kom Dennis förbi och pojkarna drack kaffe och jag gjorde te. Sen gjorde herrn middag och efter det så har han diskat och sen har vi vikt kläder och busat litegrann. Synd bara att Nova ska skälla hela tiden så fort vi börjar toka oss, antingen för att hon tror att vi bråkar eller så skäller hon för att hon är svartsjuk :P Hon är så extremt svartsjuk den där hunden alltså...

Nu ska jag ta bort gammalt nagellack och sen måla på nytt, kanske färga ögonbrynen vilket jag egentligen inte orkar men ändå lär göra. Sen ska jag trimma till skepparkransen på min kära pojkvän så han är fin tills imorgon. Då drar vi till Dalarna en sväng med hans pappa, så det blir tidig uppstigning. Därför lär jag lägga på ett kol nu om jag ska hinna med allt och fortfarande få lite sömn!!

Och till pappa, jag ska köpa hem bamyl koffein så jag slipper ha ont i huvudet, har inte lärt mig ännu att det är det enda som funkar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0