Uttråkad

Är så uttråkad så jag vet inte vad fan jag ska ta mig till... Idag har vi haft folk här, sen vid sextiden så promenerade vi till Tempo och handlade mjölk och så har jag tagit bort mitt gamla nagellack och målat på nå genomskinligt, kollat dagens avsnitt av PH och ja, typ det då haha.. Har ingen aning om vad jag ska göra nu och jag är uttråkad som sagt.

Vi åt bara resten av tacofärsen från igår tidigare idag så jag ska nog göra mackor och varm oboy till oss och sen vet jag inte. Kanske slå igång nån film men jag har lite svårt att tro att herrn tänker slita sig från datorn ;) Så jag antar att jag får kolla på film själv, om jag nu orkar det. Jaja den som lever får se, blev ju inga kloka ord här så nu ska jag avrunda!


Kommentarer
Postat av: mommo

Sök jobb

2012-02-01 @ 15:28:40
Postat av: mommo

Sök jobb

2012-02-01 @ 15:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0