Back to normal

Nuuu har jag äntligen fått datorn fixad! Än så länge funkar den bra, får se sen då vad som händer. Jesper skulle nog fixa nå annat också framöver. Har i alla fall suttit någon timme nu och installerat alla bildredigeringsprogram, Word, Frontpage, lagt över bilder, dokument osv så nu är det mesta som det ska vara. Förutom att hela min dator är på engelska så jag måste tänka efter lite innan jag gör nått haha. Men sak samma var väl det när den funkar :)
 

Mitt skrivbord på datorn just nu, sjukt tomt haha!
 
Har fixat ett annat virusskydd nu, hoppas detta funkar bättre. Det är nå gratis från internet, Panda nånting heter det och förhoppningsvis kommer det att funka bra :) Till veckan måste jag in på Handelsbanken och beställa nya kort, men det blir nog på torsdag för då har de öppet till kl 18, annars bara till kl 16 och det funkar ju inte när Christoffer jobbar. Bussarna går så konstiga tider nu under sommaren så jag orkar inte ens fundera på att åka buss haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0